CINS: Privatna firma platila spotove o bojkotu, tvrde da nemaju veze sa opozicijom

Img Foto: Pixabay

Spotove sa pozivom na bojkot izbora, koji su u toku predizborne kampanje oko 400 puta emitovani na kanalima N1 i Nova S, televizijama nije platila nijedna opoziciona stranka već JSP produkcija u vlasništvu novinarke Jovane Polić, otkriva CINS.

„Jedini način da ne glasaš za Vučića je da ne glasaš“, poruka je iz spotova o bojkotu koji su se u junu pred parlamentarne izbore mogli videti na programima televizija N1 i Nova S, podsećaju iz Centra za istraživačko novinarstvo Srbije.

„Ubrzo nakon što je REM zabranilo njihovo emitovanje, jer nije bilo u skladu sa zakonom, na ovim kablovskim kanalima su se pojavili spotovi sa parolom: ‘Jedini način da ne glasaš za režim je da ne glasaš’. REM je naložio i njihov prekid prikazivanja jer nije bilo poznato ko je oglašivač i da li ima pravo na političko oglašavanje”, navedeno je u tekstu CINS-a.

Ove spotove televizijama nije platila nijedna opoziciona stranka već JSP produkcija u vlasništvu novinarke Jovane Polić, otkrivaju iz CINS-a.

Polić tvrdi da spotovi nemaju veze sa opozicijom pa ova kampanja ostaje van dometa Agencije za sprečavanje korupcije, rekao je za CINS advokat Vladimir Tupanjac.

„Ipak, sudeći prema dopisu Agencije, pošto su spotovi kasnije ustupljeni Stranci slobode i pravde da ih besplatno objavi na svom YouTube kanalu, ova stranka će morati da ih kao prilog prijavi u svom godišnjem izveštaju”, objasnili su iz CINS-a.

Ceo tekst možete pročitati na sajtu Centra za istraživačko novinarstvo Srbije.

 

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka na www.cemaforum.rs