Kreni-Promeni: Građani i glumci napravili reklamu protiv kopanja litijuma

Img Foto: Printscreen youtube

Udruženje građana "Kreni - Promeni" saopštilo je da su građani i glumci napravili reklamu protiv kopanja litijuma i da je sada Radio televizija Srbije (RTS) na potezu da je emituje.

"Kreni – Promeni" je bukirao termin na RTS-u i početak emitovanja reklame očekujemo do kraja nedelje. Reč je o prvoj reklami koju su finansirali građani, kao odgovor na reklame koje je Rio Tinto počeo da emituje na javnom servisu kao deo predreferendumske kampanje koju je najavio predsednik države“, navedeno je u saopštenju.

Kako je rečeno, „reklama je uspešno završena, a u njenom snimanju su učestvovali naši poznati glumci Viktor Savić i Jelena Stupljanin, kao i naši naučnici akademik Nenad Kostić i Dragana Đorđević“.

„Sada je RTS na potezu. Ispunjeni su svi zakonski uslovi da se reklama emituje i bilo kakvo neemitovanje bi kršilo slobodu mišljenja i izražavanja. Spominjanje Rio Tinta nije sporno, jer ovde nije reč o tome da vi kao komercijalna kompanija diskvalifikujete konkurenciju“, navelo je ovo udruženje građana.

Udruženje je istaklo da se „reklamom Rio Tinta nisu reklamirale njihove usluge, nego je reč o aktivnom propagiranju kopanja litijuma“.

„Ovim zapravo druga strana, građani koji se suprotstavljaju ovom projektu, koriste svoje pravo na referendumsku kampanju. Ovo je istovremeno test za najavljeni predlog Zakona o referendumu i narodnoj inicijativi, da li će zaista i pristalicama i protivnicima Vladinih predloga biti omogućeno da koriste ustavna prava“, poručilo je udruženje građana „Kreni promeni“.

Izvor: Beta


Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka na www.cemaforum.rs