Najviše novca RT Majdanpeku čiji je direktor brat supruge gradonačelnika Zaječara

Img Foto: glas-zaječara.com

Gradsko veće grada Zaječara na sednici održanoj 31. jula donelo je rešenje o raspodeli sredstava za sufinansiranje projekata u oblasti javnog informisanja na teritoriji grada Zaječara za 2020. godinu, piše Glas Zaječara.

Sredstva opredeljena Odlukom o budžetu grada Zaječara za 2020. godinu namenjena za sufinansiranje projekata u oblasti javnog informisanja na teritoriji grada Zaječara u 2020. godini, u ukupnom iznosu od 11.400.000,00 RSD raspodeljuju se sledećim podnosiocima predloga projekata.

Najviše novca dobila je Radio televizija Majdanpek čiji je direktor Igor Andrejević, brat supruge gradonačelnika Ničića. Ova televizija dobila je 4.100.000 dinara za projekat „Pogled u prošlost“- Opština Zaječar.

Komisija je za ovaj projekat kazala da u okviru mere u kojoj je predložena projektna aktivnost podobna da se ostvari javni interes u oblasti javnog informisanja, posebnu vrednost projektu daje usklađenost projekta sa realnim problemima, potrebama i prioritetima ciljnih grupa, postojanje identifikovanih i jasno definisanih potreba ciljnih grupa, razrađenost i izvodljivost plana realizacije projekta, raspoloživost neophodnih resursa za realizaciju projekta, postojanje stručnih i profesionalnih referenci predlagača projekta, koje odgovaraju predloženim ciljevima i aktivnostima projekta.

Predložene projektne aktivnosti doprinose razvoju medijskog pluralizma, razvoju ljudskih prava i istinitom, nepristrasnom, pravovremenom i potpunom informisanju građana, odnosno podesne su da ostvare javni interes u oblasti javnog informisanja definisan članom 15. Zakona o javnom informisanju i medijima.

Iz navedenih razloga, ceneći budžet i opravdanost troškova projekta, Komisija predlaže da se projekat podrži sa iznosom od 4.100.000 dinara.

Posle RTV Majdanpek najviše novca, 1.590.000 dinara dobio je „Timok“ A.D. Niš, ogranak „Timok“ Zaječar, sa projektom „Zaječar još bliži građanima“.

 

Komisija je za ovaj projekat kazala da u okviru mere u kojoj je predložena projektna aktivnost podobna da se ostvari javni interes u oblasti javnog informisanja, posebnu vrednost projektu daje usklađenost projekta sa realnim problemima, potrebama i prioritetima ciljnih grupa, postojanje identifikovanih i jasno definisanih potreba ciljnih grupa, razrađenost i izvodljivost plana realizacije projekta.

Iz navedenih razloga, ceneći budžet i opravdanost troškova projekta, Komisija predlaže da se projekat podrži sa iznosom od 1.590.000 dinara.

Na 3. mestu sa 892.000 za radio, i 400.000 za portal, što ukupno iznosi 1.290.000. dinara dobio je D.O.O. Radio Magnum sa projektima „Mladi u fokusu“ i „Zaječar, moj grad – A, gde sam tu ja“.

Na 4. mestu sa 1.115.840 dinara podržan je projekat Za medie, „Reke i jezera Grada Zaječara“. Na 5. mesto po iznosu dobijenog novca nalazi se Preduzeće za marketing, izdavačku delatnost, radio i televiziju HAPPY TV d.o.o. Beograd (Zemun), sa projektom „Prelo u Zaječaru“, sa iznosom od 787.000 dinara.

Komisija je za ovaj projekat kazala da posebnu vrednost projektu daju odabir teme i autentičnost područja na koje se projektna aktivnost odnosi. Takođe, posebnu vrednost projektu daju i inovativnost, postojanje identifikovanih i jasno definisanih potreba ciljnih grupa, razrađenost i izvodljivost plana realizacije projekta, raspoloživost neophodnih resursa za realizaciju projekta, postojanje stručnih i profesionalnih referenci predlagača projekta, koje odgovaraju predloženim ciljevima i aktivnostima projekta.

Zanimljiva je činjenica da su opet najviše novca dobili mediji, čije sedište nije u Zaječaru, dok su novac od medija u Zaječaru dobili samo oni koji se nisu kritički ponašali prema aktuelnoj vlasti.

Zatim sledi Zoran Nikolić PR, Agencija za proizvodnju radio I televizijskih programa Studio 101, Zaječar, Pavla Ilića 4, sa projektom „Lepa reč za lepši Zaječar“ koji je podržan sa 500.000 dinara. Sa 460.000 dinara finansiraće se Manuela Radojković, PR Agencija za proizvodnju kinematografskih dela, audio vizuelnih proizvoda i televizijskog programa HELLOANIMATION iz Niša, sa projektom „Zdravstvena zaštita u Zaječaru“.

Sa 292.000 dinara finansiraće se projekat „Znanje je u modi 2“ PR Agencija reklamnih delatnosti AS Media, Zaječar. Poslednji projekat koji će biti sufinansiran iz budžeta grada Zaječara sa 255.166 dinara je „Vraćaju se rode u Zaječar“ „Timočke“ D.O.O. Zaječar.

Ovo su mediji koji su na ovogodišnjem konkursu dobili sredstva za sufinansiranje medijskih projekata u Zaječaru. Zanimljiva je činjenica da su opet najviše novca dobili mediji, čije sedište nije u Zaječaru, dok su novac od medija u Zaječaru dobili samo oni koji se nisu kritički ponašali prema aktuelnoj vlasti.

Opširnije pročitajte na Danas.rs



Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka na www.cemaforum.rs